عنوان ندارم، اههههه چقدر عنوان بذارم؟؟؟ خسته م کردی :|

خرید بک لینک

آدم های اینجا خیلی مهربونن، شاید صد برابر دنیای واقعی

از کامنت خصوصی های همتون ممنونم، خیلی مهربونین :)

کاشکی آدمای دنیای واقعیم انقدر care میکردن در مورد هم!

+وقتی یه رابطه هایی دارن شروع میشن، یه مقطع زمانی هست که آدم هی از خودش میپرسه یعنی حسش چجوریه؟ دوست معمولی؟ دوست غیر معمولی؟ بعد این دوره همراهه با گشتن دنبال بی نهایت سرنخ که بتونی رفتارای طرفو تفسیر کنی! الان توی اون دوره لعنتی ام! :|

ببخشید سرم خیلی شلوغه میخونمتون اما وقت ندارم کامنت بذارم!

خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1395 ساعت: 10:28

صفحه بندی