شاید باید قبول کنم یه حسای جدیدی دارن شکل میگیرن...
نمیخوام بجنگم با چیزی، به نظر میرسه همه چیز سر جاشه و این آدم خیلی آدم خوبیه و حتا ویژگی هایی که من خیلی برام مهمه رو داره
میسپرمش دست خدا، هرچی اون بخواد!
ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14