هوا خوبه، حالم خوبه، رفتم باشگاه ورزش کردم، مهربون بودم اما حدمو نگه داشتم با دوستایی که فکر میکردم دوستن یا حتا بیشتر، مثل خواهر، یه کاکتوس سوغاتی گرفتم...
هوا خوبه، حال منم خوبه :)
ایشااله که شمام خوب باشین
ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال میکنید
برچسب: پاییز دوست داشتنی من,پاییز دوست داشتنی,پاییز فصل دوست داشتنی من, نویسنده: بازدید: 12