
با وجود تمام احترامی که برای زبان فارسی قایلم باید بگم واقعن ازنظر لغت و گستردگیش انگلیسی خیلی کامل تره!! مثال میزنم! ما فعلی توی فرسی نداریم که به این اشره کنه مثلن یکی رو یا یه چیزی رو ازپنجره پرت کنی بیرون اما توی انگلیسی هست defenestrate فعلشه! یا lucubration به بیدار موندن و مثلن با نور شمع درس خوندن میگن یا مثلن فرض کنین ما یه لغت داریم تو فارسی "همدستی" حالا تو انگلیسی complicity همون همدستیه اما مترادفاش خیلی زیادن مثلن چند تاشو ببینینش: conspiracy -> توی این حالت میشینن نقضه میکشن که...
ادامه مطلب