
توی مرحله فراموشی به جایی رسیدم که وقتی توی مترو بودم بهت فک نکردم، توی اتوبوس به اون دو تاصندلی که مال ما بود خیره نشدم و الان دارم فکر میکنم آخرین بار که بهت فکر کردم کی بودهxa0 اگهxa0بعدپنج ماه تموم شدن یه رابطه شش ساله آدم به این مرحله برسه باید به حسش شک کرد، نه؟ کسی که انقدر راحت xa0فراموش کنه روبات نیست؟...
ادامه مطلب