
رفتیم با مادرجان آرایشگاه و خانم آرایشگر برای یه قیچی زدن که کلن ۲ دقیقه طول کشید ۳۵ هزاررر تومن گرفت :)) بعد مامانم ازونور برای اینکه نهایت استفاده رو از پول پرداختی ببره میگفت کوتاه کن! کوتاه کن! خلاصه مامان و آرایشگر بدون توجه به عربده های من موهام رو که ۳ سال تمام زحمت کشیده بودم بلند شه و رسیده بود به کمرم با یه قیچی در عرض دو دقیقه رسوندن به زیر شونه! تنها دلخوشیم اینه با کلیپس بسته میشه :| حلقه های مجعد موهامو میدیم که با صدای چق بریده میشن، از روی کاور سر میخورن و میفتن پایین زیر پام، به...
ادامه مطلب
به بچه هایمان یاد بدیم انقدر برای چیزهای کوچیک و مزخرف مثل امتحان استرس نداشته باشندمن اگه یه روز مادر شم، به جای این که بچمو ازین کلاس به اون کلاس ببرم، میبرمش کوه و دره و تپه...بچه هامونو "آروم" بزرگ کنیم. مهم ترین کاری که یه پدر یا یه مادر میکنه اینه به نظرم... ...
ادامه مطلب