
اپلای کردن خیلی پروسه جالبیه چون با استاندارد اون وریا مجبوری یه کارو خیلی تمیز و با دقت و نظم انجام بدی! من به ایناش کاری ندارم، میخوام بگم ما ایرانیا توی همچین پروسه ای هم بهمون خیلی ظلم میشه. ما امکاناتمون اندازه کسایی که حتا توی چین زندگی میکنن نیست پس ریسرچمون اندازه اونا قوی نیست. اونجا طرف انواع میکروسکوپ دم دستشه و بعد سنتز و هرکاری که کرد میره میشنه پای میکروسکوپ. من بعد سنتزم یه ماه وایسادم تا نوبتم شه و اون موقع پایداری نمونه م به هم خورده بود! بعد اون احمقی که تو ادمیژن آفیس نشسته ای...
ادامه مطلب